kantareller

En sak är säker.... jag ska plocka kantareller i sinne nästa år! Jag hoppas att vi tar tag i saken och åker till hemavan och fjällvandrar, då jäklar ska jag ha svaaaaaamp med mig hem... Det är ju så jävla gott!!
Fick ju en bruk med torkade kantareller av marita sist hon va och gjorde naglar, och ikväll gjorde jag en fläskfilepanna med kantareller, ASGOTT! Det var det godaste jag ätit i matväg på senaste! Nästa gång jag ska bjuda på middag så ska jag göra det... Någon som vill bli min middagsdejt?? ;-)

Igår så somnade jag i soffan så jag hann inte se klart Australia, så jag ska nog ge den ett till försök nu :) Den är ju så grymt bra... Ska gå och lämna cindy hemma hos vickan först..

Lämnade Kate ensam idag när jag gick till jobbet, stängde in henne i köket som vanligt. Vicky gick hit och hämtade henne vid tolv. Tror ni hon va i köket?? Nej... Min hund är smart.. Hon river gallret och så har hon party i hela lägenheten... jättekul tycker hon, inte jag.... Hon brukar inte göra sån stor skada faktist, men nu hade hon hittat mina löparskor i hallen och det var ingen rolig syn... Snörena ser ut som om dom blivit körde genom en köttkvarn :( det finns tonvis med leksaker, men tydligen var mina rosa skor mycket häftigare att leka med... hrrmmff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: