Träning

Alltså... Johanna har dom roligaste passen på njoy! Jag älskade passet ikväll... Pirates låten var sjukt rolig, jag älskar den låten!!! Nästa pass blir på torsdag!! Kul kul kul

Ska masa mig in i duschen nu sen ramla isäng... Båda jag och Kate är sjukt trötta...

Träffade på en gubbe som bor vid vicky, han har en stor schäferblandning och han tycker prompt att hundarna ska hälsa på varandra, problemet är bara att hunden gör utfall som fort den kommer nära, vilket i sin tur skrämmer vettet ur bäbisarna. Dom skriker rakt ut och springer åt andra hållet. Han fattar inte att vi inte vill att dom ska hälsa, och idag så försökte han igen. Jag säger åt honom att dom INTE får hälsa på varandra, och när han bara kommer närmare och närmare så backar jag med min grinande hund, då säger han åt mig att jag gör fel och förstör min hund!! Jävla gubbe! Stank sprit gjorde han också, och tydligen är det fler hundägare på gården som inte gillar honom... Idiot!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullig du är :) kul att du gillar combaten, det nya passet nästa vecka är sjukt bra! :) ses i morgon!

2011-12-07 @ 16:46:56 / URL: http://fitnessguru.se/combatchick
Postat av: maja li

säg att dina små har löss, det fungerar garanterat!

2011-12-29 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: