braaaap

Hela dagen har varit plugg plugg plugg, vi har suttit på bibblan på skolan och jobbar med vårt grupparbete HELA dagen. Från klockan 10 imorse till halv åtta ikväll... Vilka kämpar vi är :) Nu har jag iaf nyss kommit hem och håller på trycka i mig maat. Hade ju tänkt fara på fannys spinning kvar i sex, men det blev ju inte alls av. Måste ta mig upp imorgonbitti och fara på gymmet, kommer jag inte igång snart så kommer jag se ut som en kassler på min födelsedagsfest... dont want that....

För att stilla er nyfikna så kan jag informera er om att det är MOI som har en knodd i magen.........eller? Neeeee, klart det inte är... :P Jag ska såklart bli moster... Vadslagningen i släkten är över, några vann - många förlorade :) Mamma ska bli mormor och mormor ska bli gammelmormor :) GUD, så spännande!

Nu ska jag se sista avsnittet av heroes säsong 3, TJING


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha...alla trodde verkligen att det var du som skulle ha=)

2011-02-15 @ 21:30:18 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Karin

Va?! Vicky?? Eller andra syrran? För V drack ju i lördags.... eller??? :P

2011-02-15 @ 22:35:21 / URL: http://fitnessguru.se/karins
Postat av: kusin L

Visste att det skulle bli en Betta bäbs :) Skit kul

2011-02-15 @ 22:48:02
Postat av: Linnea

Naglarna sitter super. Tyvärr flög en ikväll. Hade vart ute i kylan och slog den mot en bänk. Du har verkligen gjort ett bra jobb:-). Inga planer på att komma upp snart:-)?

2011-02-15 @ 23:38:00 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: