Mysfredag och tokshopping

Ang mammas lilla miss att missa flyget, vilket jag aldrig trodde skulle hända (ni som känner min mamma vet vad jag snackar om), så var hela historien kort och gott att bettans hästkund var sen och då blev hon försenad och därav missade mor min flyget. Men men, nu är hon här i västerås med oss :)

Idag har det varit pengaregn runt om mig, jag shoppade hejvilt. Massor på IKEA och sen blev det en hel del på HM.. Jag ska visa mina fina köp senare :) Jag som haft köpstopp i typ ett halvår känns det som, så måste jag säga att det var som en befrielse att få shoppa loss lite.. Min garderob måste, jag repeterar, måste uppdateras. Mycket ska ut, vill ha massor nytt in... Det får komma pö om pö nu :) Skor står näst på vill-(måste)-ha-listan :) det blir BIANCO imorn ;)

Nu är jag så trött att ögonen håller på ramla igen.. btw, har ni sett lets dance? Jag hoppas att rybak aldrig åker ut, det är det bästa varje fredag.. han måste vara hemlig tvilling till Daniel Björkås... :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: