Nails

Då har Fanny just åkt hem, hon har fått nya fina naglar.. har köpt lite nya glitter och använde en svart/blå/grön som var skitsnygg, den får tummen upp... Det är så svårt att veta hur glittren är innan man får hem dom, färggeler också för den delen, dom är nästan ännu värre. Det är en färg på proverna man får hem, en färg då man öppnar färgburken och så ser den helt annars ut när den kommer på nageln... det är en DJUNGEL! :)

För övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Träffade dom andra i gruppen en sväng för att planera lite, sen drog jag en repa på stan och shoppade loss på apoteket. Nya tandborste, sminkborttagning, ansiktsvatten, dag + nattcreme. Så nu klarar jag mig i några månader till :)

Nu ska jag kryp ner i sängen och mys se film... har sett första halvan av eat, pray, love, så jag ska nog se sista halvan tror jag... Det är supermysig hittills. Jag ska lära mig italienska innan jag dör... :)

jag efterlyser ny frilla också. Har noll inspiration. Funderar på lite mörkade färg, typ min riktiga färg, och kanske lämna några blonda slingor... Väldigt basic... Men snart är det ju sommar, då vill man ju vara blond... eller??


Kommentarer
Postat av: Gina

Åh den var så bra den filmen, såg den på flyget till panama :)

2011-02-02 @ 14:58:53 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Va snygga naglarna blev. Ang hår, du hinner ju med en mörkare ton innan sommarn. Så kör på! Jag själv vet inte än vad jag vill ha. Det där med lugg tyckte jag om, men lugg växer ju så fort!!

2011-02-02 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: