OH Ohhhee

Inte ok... Det här var inte kul!!! Det är ju rätt så komiskt ändå.. Jag är GUL i hårbotten... gul orange guld... det är inte snyggt.. Vi använde samma färg som jag alltid brukar ha, men den här gången blev det bara dåligt.. riktigt dåligt... Funderar på att gå och löpa en mörkblond hårfärg på typ HM.. Men jag är så feg. Tänk om det blir värdelöst?? Jag sover på saken och ser hur jag känner imorgon... Ska ju för fan på skolan, hur ska man dölja det? Jaaaa nä men det blir mössa på hele dan... :)

viktoria och totte har fått en lgh här mitt i stan, huset bredvid mig. :) Det är dom senaste bästa nyheterna jag har just nu.. Eller jag ruvar ju på en annan bra, men den får ni veta i sinom tid ;) Jag och vic kommer iag bli grannar!!!! Jag är så avis, det är världens finaste lägenhet. Helt nyrenoverad och gammalt hus så det är sjukt snygga fönster och riktigt högt i tak.. Värsta drömlägenheten... :) Jag är SÅ glad för deras skull :)

gruvar rätt så mycket inför inlämningsuppgiften vi har. Jag själv ska skriva ett PM?! Jag!? Nervös är förnamnet och shit my pants är efternamnet.. Tur jag har totte som har lovat hjälpa mig. Men han är översmart och ibland blir jag så jävla irriterad för att han fattar och inte jag..... Men det löser sig nog, det måste det göra...

Nu säger guldlock godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: