Supertrött

Det är helt sjukt hur trött jag är... Var färdig på skolan vid tolv så då käkade jag lunch och sen hojjade jag iväg på friskis, tänkte att nu jävlar ska jag ta tag i min träning. Såhär på vårkanten kommer alltid suget igen, vinterhalvåret är mööööööörkt mörkt... inte bra.

Bra gick det i alla fall, jag sprang 4km och kände mig inte alls trött, benen bara matade på under mig, men jag tänkte att jag kanske inte ska gå till överdrift med tanke på att jag inte sprungit en meter typ på två månader, om inte mer. Så även fast det gick så bra så hejdade jag mig, vilket jag såhär i efterhand är glad för. Benvärken jag har just nu är itne att leka med, jag skulle vilja hugga av mina ben.. Man vill bara ligga och åma sig på golvet för att det svider så jävulskt i benen.. Hata benvärk!

Gymmade också, har hittat ett riktigt bra träningsupplägg på fitnessguru som jag ska använda mig av. Dom har schyssta kostscheman också, det är bra då jag har noll inspiration att göra "rätt" mat. Recept tack, säger jag!

Så nu är det igång, nu har jag bestämt mig för att ta tag i detta. Nu får jag inte bli sjuk, eller bryta benet eller något som gör att jag måste vila. Pisk pisk! Vickan och tomtom har försökt tjata och peppa mig att börja träna i flera veckor, men finns inte lusten där så är det körtttt! Se bara på Gynning, har hon trimmat kroppen dåligt lr?? Gå in på hennes blogg å kik!  

Min kropp värker och jag är bara trött trött trött... ska hoppa in i duschen sen lägga mig och se love and other drugs, lär nog somna ganska fort.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du är så söt! För jag hör din norrländska till och med i det du skriver :D

2011-02-23 @ 22:31:45 / URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: