Har hon dött?

Nej, jag har bara inget internet och telia kunde in koppla in mig förrän den 17e. Jag är inflyttad i nya lägenheten på bondegatan och det känns himla bra. Men allt står lite för stilla. Det saknas byrå (till alla mina kläder), matbord, soffbord och min tv står för tillfället på golvet, för en smart tjej har tappat bort skruvarna som man behöver för tt dkruva ihop teven med foten. Vill ju egentligen hänga den på väggen men då måste jag få dit en slagborr och en stark typ.... Helst av allt vill jag gå på mediamarkt å köpa en ny tv men hur fan ska man ha råååååd??? fuck

Blev sjuk innan nyåre också så nyårsafton blev lugnt. Hängde med fina donnor och hade en rikigt trevlig kväll på varda. Men vaknade faktiskt upp utan baksmälla :) Sen har det varit hostfest sedan dess.. Inatt var det som värst då jag inte kunde sluta hosta, det rev i halsen och jg trodde jag aldrig skulle få somna. Har varit bra hela dagen idag men nu för en halvtimme sedan började det igen.. varför är det värst på kvällen???? låt mig få sova got damit!

Dagens klipp var att jag och fanny åkte på ikea, mitt enda mål var att åka hem med en malmbyrå så jag kunde få packa upp mina kläder. SLUT PÅ LAGER... tänkte att det måste vara en tecken på att jag ska hitta en på blocket, så när vi kom hem till fanny så gick jag in på blocket direkt och vad tror ni finns där? Jo en byrå som kicki vill ha, hälften så dyr som på ikea. KACHING! :)

Vickan och totto + elisabeth och mangan åkte till thailand idag, det känns pissigt att stanna i kalla sverige, men what to do... Så eftersom jag var med fanny ikväll så gick jag hit till vickans lgh och ska sova här... och imorn blir det å kolla på tapeter :) spännande

natti natti på er

Kommentarer
Postat av: Linnéa

blocket är ett bra ställe. Man spar pengar!!!=) Har du fått någe sms av mig...jag prova ringa dig men jag kommer inte fram. Jag vet inte om det är ett gammalt nummer jag har:(

2011-01-08 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: