morgondagens mission

...blir att hitta en bra dataväska... Tänkte köpa det i samband med datorn, men jag blev snål :P vickan hittade en bra, ska försöka hitta nåt liknande.. Inte samma, det räcker att vi har exakt samma dator.. Jag vill ha en fin färgglad, praktisk ska den vara också. vart hittar man en sån? känns som det är dömt att misslyckas... jag vill inte ha svart/grå tråkigt..... färgglatt!!! :)

Det var varit soffläge hela jäkla dagen. Har tagit igen all missad datortid kan man ju säga... överdos... Jag hade ju tänkt vara nyttig idag och få en massa saker gjorda..- nu ska jag istället borsta tänderna och krypa isäng och se alfa och omega... animerade filmer går alltid hem då man ska sova, det är som sömnpiller :)

Imorgon ska jag kanske ta upp träningen igen? det är på tiden... fläskröv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: