Morgonmysis

Jag älskar att och dra sig på morgonen, det är det bästa som finns... Jag har ett stylisterna och nu börja jag bli hungrig så jag ska nog gå och köpa en nybakt baguette på hemköp, det är mums :)

Gina, jag läser företagsekonomi :) Om jag ska starta eget med naglarna så tänkte jag att det är ju bra att kunna lite om marknadsföring och lite mer om ekonomi.. :)

Jag har suttit och läst igenom min blogg delvis. Det är ju skitbra att blogga. Det är lite som en dagbok så man kan gå tillbaka och läsa och komma ihåg massor, även sånt som man inte skrivit :) Typ då man skrivit en sak men menar en annan, och det är bara jag själv som förstår :) Det jag tänkte på mest var hur verkligen deppad jag var förra sommaren, allt verkade ju vara fel för mig.. Jag började vara sjuk i början på juni och det höll i sig till i september?? helt galet... Ändå hann jag med att vara en v i sthlm, en v i gbg, sen en sväng till bollstabruk och sen helt plötsligt till mallorca... Nä, såhär i efterhand kanske man bara skulle varit hemma och tagit det lite lugnt...
Jag hatade jobbet på ica.. Sen när jag blev singel så helt plötsligt tyckte jag om mitt jobb igen. man undrar ju vad det beror på?

Nu i somras jobbade jag hela sommaren, men har inte ett enda minne av att det var jobbigt?? Jag hade ju typ världens bästa sommar... Så bra att jag sökt sommarjobb i umeå.. det kanske blir en sommar till i umeå :) vi får väl seee...

Nä, nu är det dags att kliva upp! :)

Kommentarer
Postat av: Gina

Allright, jag tänkte att det var något sånt! Hoppas det går bra :)

2011-01-26 @ 22:34:59 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: