röklukt, nej tack

Jag har en stor fin (nästan walkincloset, nästan) garderob i min nya fina lägenhet.. Dock så kommer det in cigarettrök och matos genom ventilationen som sitter i den. Just nu har jag tagit gladpack och tejpat igen den, men lukten kommer ändå... Det stinker vitlök blandat med röklukt i lägenheten. Det är därför jag har dragit mig för att stoppa in kläderna än... Men så googlade jag detta problem och läste om något som hette yocoair, som ska tydligen fungera så att man hänger upp en grej (typ wunderbaun) och så ska den dåliga lukten dras in i den.. Finns också att köpa som spray. Så imorgon ska jag traska iväg till claes ohlsson och köpa en flaska och en sån där hänga-upp-grej... Jag håller mina tummar att det fungerar!!

Ska få hämta mina fina vita malm byråer imorgon också, så då åker kläderna upp ur sopsäckarna! lovely...

Nu har jag laddat datorn med nya serier.. jag är fast i heroes!!! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad otur du har med dålig lukt=( Hoppas det funkar med sprayen!

2011-01-08 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: