tacos!

Har haft en mysig kväll hos Maria. Vi åt tacos till vi knappt visste vad vi hette, sen vilade vi en stund och sen kom kladdkakan fram. Farligt farligt, men gott! :) Riktigt äckligt mätt efteråt kan jag säga, nu dröjer det ett tag tills jag äter tacos igen... Pepsi har hunnit bli så himla stooor.. Två veckor sedan jag sist var där och det syns så mycket. Men hur söt är inte valpar egentligen :) om man fick plocka bort allt jobbigt så skulle man ju inte tveka en sekund :) mys mys

nu ska jag slumra, har första skoldagen imorn. spännande :)
natti natti på er :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar tacos och självklart kladdkaka:-) skulle oxå ätit mig proppis:-)

2011-01-27 @ 08:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: