upprop

avklarat! Vi var inte så många som skulle läsa. Men helt lagom grupp ändå... Vi börjar som på riktigt på torsdag, ska se till att hinna läsa ur boken så jag vet vad han snackar om.. skola och plugg har aldrig varit min starka sida så jag får hålla mig framme och verkligen lägga all tid till att läsa.... i'm gonna make it!
Kände hur jag blev rädd när jag satt där och han höll på gå igenom allt vi skulle göra... PM, grupparbeten, inlämningsuppgifter, tentor osv osv... Jag ville lägga benen på ryggen och bara springa därifrån... Jag känner mig oftast så himla korkad när det kommer till skola och sånt.. Bara för att jag får läsa så många gånger för att verkligen ta till mig vad det handlar om... men men... pepp var det? :)

har suttit och tittat runt på lite olika lösningar till mitt rum/sovrum. Funderade ju först på fodsvägg med en galet snygg tapet som "stod ut" väldigt mycket. Men sen ångrade jag mig och fortsatte på det vits spåret.. vitt vitt.. nu har jag börjat fundera på väggmålning... Men eftersom jag är så ombytlig av mig så är det svårt att hitta något som jag verkligen fastnar för... Ska ju bygga en sänggavel också snarast möjligt. Surfade runt och hittade vitt silver parkettgolv som jag har bestämt mig för att använda :) De kan bli riktigt snyggt fakitst. Billigt var det också, så jag kanske får ihop en gavel för mindre än 500:-... Jag borde ju va med i hemmafixar tidnignar :P hahaha

Har kollat upp lite mer om nagelhörna/hyra av stol... Får se vad som händer.. jag hoppas inte på så mycket eftersom jag pluggar nu 6 mån framåt... Jag håller mig framme och skulle det bli något och jag får en bra deal så hoppar jag på det tåget... Jag gör lite det som känns bra för stunden.... :)

Nu ska jag ner en sväng på stan och hämta min telefon och hoppas på att den funkar den här gången, annars tror jag att jag ska kräva en iphone 4... haha :P

Kommentarer
Postat av: Gina

Nu har jag missat något, vad ska du läsa?? :)

2011-01-26 @ 10:26:13 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: