Barnmorskan

Jaa, det är ju aldrig kul... Eftersom jag såg ut som ett anorexiaoffer efter 2 veckor utan p-piller så började jag i panik äta igen... jag ska aldrig sluta igen!! Men iaf, då jag liks skulle dit och fixa nytt recept det så tänkte jag att det är väl lika bra att köra rubbet.... Men nu var det gjort iaf, så nu behöver jag inte göra det på ett tag igen... pjuh... Man ska vara duktig på att testa sig, det är aldrig fel!

Febran har inte gett sig, eller sjukeriet eller vad man nu ska kalla det... Jag svettas och fryser om vartannat, mår halv illa och jävligt... Så det blir soffläge idag, och imorgon ska jag jobba... Det är lönevecka så det går inte att ligga hemma.. Nu är jag hungrig som en varg, det känns som magen vill vända sig ut och in. Vem vill komma och laga mat åt mig? buhu

Såg casanova igår, den gick på tv.. Alltså Heath Ledger är ju så heeeet... Den rösten han har alltså... ojoj... Ska nog fixa batman filmen där han spela jokern. Där är han också sjuuukt grym! Eller kanske brokeback mountain? :P

Ses å höörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: