Finally!

Klev upp imorse och mötte en klarblå himmel och stekande sol när jag drop upp persiennerna... Surt tänkte jag, och gjorde mig iordning, lockade håret, sminkade mig och sen cyklade jag iväg till jobbet... Asvarmt ute, inga kunder inbokade idag så när jag kom till salongen så ringde jag vickan för att väcka henne och säga att hon skulle he sig ut i solen!! Men hon var redan vaken och så sa hon att fanny och hon skulle å sola nånstans idag...
Kändes inte alls bra att sitta på salongen en hel dag när det är så fint väder, och jag inte har nå kunder heller... Så jag ringde chefen (mamma) och frågade om råd.. Hon sa ÅK OCH SOLA!! :)

Jag hojjade hem i 120 och sen iväg med fanny och vic till lövudden och där har vi legat hela dagen.. Badat har vi också gjort :) Himla mysigt.. En liten dos av sommar! :) Huden stramar lite nu, och jag är en aning reddish :P min bränna i år är obefintligt... jag är SUR! Men idag var.....härligt!

Glatt besked nu när jag loggade in på internetbanken, det har finally rullat in pengar!!! YES! :) yei

Nu ska jag sleepa och ladda för helgen. Min finaste systerson kommer på besök, och såklart hans mamma aka. storasyster plus mange :) Så det blir supermysigt.. jag kommer att bli såååå kär!! ( i Elvis-pelvis alltså) Sen blir det utgång med tjejerna på lördag! Karaateeeeeeee :) SJUKT kul!

Ses å hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: