lögarängen

Idag har jag legat ensam på lögarängen och stekt. Dom andra ville inte sola, dom cyklade istället till erikslund.. Eftersom mina soltimmar denna sommar inte är många så var det inget att fundera på, jag trampade iväg själv :) Det var skönt, jag hade min twilight bok som jag låg och läste, sen badade jag lite.. Jag tycker det är skönt att vara själv ibland.. man behöver det ibland också... :)

Det är ju powermeet ihelgen här. Det hade kanske varit roligare om man hade druckit lite alkohol men jag kräks typ så fort jag tänker tanken. Så det är en helt vit helg för kickan, och det känns riktigt skönt faktist.. få vakna upp pigg och fräsch, och kunna njuta av hela dagen istället för att ligga bakis en hel dag. :P

Jag vet att man inte ska klaga, och man får faktist ta sånt här när man bor mitt i stan. Men cityringen går ju som sagt just utanför mitt fönster och där cruisar alla bilar runt.. Galna raggarsvin som skriker, tutor som tutar musiken som dunkar. Det är ju tur att jag inte har problem att somna, jag kan i princip somna till vadsomhelst..
Vi har suttit och kikat ikväll också, det finns så himla många snygga bilar, jag gillar mustangerna, dom är snyggast! 

Det ska va bad guys och snabba bilar.. ;-) riiight?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag föredrar snälla killar och opel. That's my thing :)

2011-07-10 @ 15:20:17 / URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: