Sammanfattningen!

Jag vet inte hur jag ska kunna sammanfatta denna helg. Jag och Frida borde egentligen inte få sitta brevid varandra. Jag vet faktist inte hur jag ska formulera mig för att få med allt som jag vill få med. Fredagens förfest var hos Hopstadius där vi drack strawberry daquiri, och minttu bland annat. Jag fattar inte hur man kan trycka in så mycket alkohol i en kropp, men vi gjorde det och vi hade roligt nå jävulskt.

Hotellet var bra, jag satt typ i trappen större delen av kvällen och snackade, men jag hade trevligt. Vi pratade om många bra saker som helt klart skulle ha sagts tidigare. Men men, nu känns det himla bra iaf och det var ju tur att jag inte var med mina vänner som visst hade shottat i baren, då hade jag nog krälat hem :)

Lördagen spenderades på steves altan. Ida höll låda hela kvällen :) Jag är sämst på två dagars och vet inte riktigt hur man laddar om, vi är helt enkelt inte så rutinerade. Jag och Frida hamnade än en gång bredvid varandra och vår plan om att vara lugna och städade sprack ganska fort. Hupp hupp så var det dags för dansgala och vi rockade till Måns med resten av alla storumanbor. :) Han var riktigt bra och vi sjöng tills våra stämband inte tog en enda ton rätt längre....

Jag tror jag bromsar där, det finns så mcket mer att skriva men det skulle ta år att berätta om allt. Därför kommer bara det viktigaste :) Kanske kommer det lite mer senare, men jag tror mina 200 bilder får stå för resten :) Våran helg skulle kunna jämföras med baksmällan filmen, då vi skrattat oss till tårar till kamerabilderna dagen efter... Dom flesta bilderna kommer ni aldrig att få se, men det kommer komma upp ett gäng här.. Så tills imorgon eller nåt, får ni hålla tioll godo med detta :)

God natt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har hopstadius någon blogg? kan du länka den isåfall? :)

2011-07-04 @ 09:26:04
Postat av: Frida

Vi hade nog inte prickat en ton även om vi vore spiknyktra :) Vem här ovan vill smyga in på min blogg? Tell me!

2011-07-08 @ 20:34:09 / URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: