Seg segare segast

Tiden kryper fram, och jag är UTTRÅKAD! Solen skiner rakt in i lgh så det är typ som en bastu här inne.. Mysigt det ska bli att sova ikväll, not! Vad göra??

Idag hade jag visst tagit fel på tiden för Marita ringde och stod utanför salongen och ville ha nya naglar. Eftersom jag var vaken så var jag där på 20 min :) Sist hon var hos mig så var det krångel med bokningssystemet så därför hade jag helt missat att hon hade tid idag. Men allt gick bra i slutändan :)

Sen fick jag en dropin kund direkt efter som hade fixat sina naglar på en annan nagelsalong i stan, nu hade hon haft dom i tre veckor och ville göra en refill. Så hade hon tappat en nagel och när jag tittar på hennes nagel så har dom filat alldeles för mycket på hennes egen nagel!! BIG no no.. Nageln var typ platt och alldeles röd, vilket är ett bevis på överfilad nagel.. En annan miss var att dom hade använt vita tippar, visst det kan funka med det blir ju inte snyggt alltså.. En tredje miss var att dom såg ut som klumpar, det var alldeles för mycket gele så dom var tjocka och klumpiga...

Så det var en mycket nöjd tjej som gick ifrån salongen, då hon fick tunna och fina naglar :) så som det ska vara!

Jag gick hem kl 14 och sen har jag legat i soffan.. Det gör faktist mycket att få ligga hemma en hel dag och kurera... Less blir man då om inte annat.. uttråkad och sjukt trött på samma gång... jag vill bli frisk. punkt!

Nu ska jag se step up 3.. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: