barnförbjudet!

Okej, jag fick det kanske mest äckliga uppvaknandet imorse.... mina grannar som jag haft problem med satt imorse vid tio typ på sin balkong. Ljudet jag vaknar av är STÖN!! och så lite smack smack, och så massa stön i fleeeeera minuter... jag hade fönstret öppet litegrann, men när jag vaknade så var det kokhett i lgh och jag brukar alltid öppna helt så fort jag vaknar. Så jag ställde upp fönstret helt och la mig i sängen igen... DET VAR ÄCKLIGT!!!

Inte vill jag väl höra på när en gammal äcklig alkisgubbe sitter och stönar 4 meter ifrån mig... Nä fy fan, nu hamnade dom ännu längre ner på listan, om det ens går.... USCH!

Annars har vi legat på löga och stekt, igår på strömsholmstävlingarna så brände jag upp hela axlarna typ och så hade jag en klänning med axelband, ni kan ju gissa hur jag ser ut.... Inte snygga linjer, och det kommer va dyngsvårt att få bort.... GRRR

Nu ska jag kila över till vickan, där är det svalt och skönt och så ska jag få håret klippt :) super super super skönt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag dog av skratt när jag läste detta. Förlåt, men när man läser det så kan man inte låta bli:-). Men Usch vilka äckliga grannar du har. Fy för dom!

2011-06-04 @ 18:32:43 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: