Fläkt

Okej, man ska inte klaga på värmen men nu är klockan tio på morgonen och det är 24 grader i skuggan, OCH det går inte att göra korsdrag i min lgh. Luften står HELT stilla... Fönstren står på vid gavel men vad hjälper det när det är lika fuktigt utomhus? Jag ska på maxi och köpa en fläkt, innan veckan är slut. Det är ju bara början på sommarn, hur klarar man resten av sommarn då??? phu

Jag ska trycka i mig lite fika nu sen cykla iväg till löga och ligga där hela dagen hade jag tänkt. Förhoppningsvis så fläktar det skönt där.. mer än på vickans innergård iaf.... Sen i em ska jag kopiera upp lite prislistor och visitkort hade jag tänkt... :)

Ha en bra dag i värmen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sprider din företagsblogg på Facebook :) Säg till om du vill ha hjälp att dela ut visitkort och flyers. Eller om du vill ha hjälp att göra flyers!

2011-06-07 @ 10:58:27 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: