I <3 my hair

Jag älskar mitt hår!! Idag fixade Anela min gräsliga utväxt, det blev toppenbra! Sen kändes det inte så bra med SÅ långt så Camilla kapade av nån cm och så klippte vi upp det lite till så nu ser det skitbra ut! Jag har aldrig haft så här långt i hela mitt liv, men det känns riktigt bra! :) wohoo...

Håller just nu på att fixa det sista på vårt grupparbete sen ska jag fanny vickan och anna käka på stan, sen snacka lite skit :) Sen blir det raka vägen hem och sova, är så himla trött fortfarande. He gäll å ta igen se innan midsommar!! Sen är det hålligång helgen efter också på storumandagarna, och helgen efter det är det powermeet, och helgen efter det våran karatefyllekväll :) alkoholkontot blir mycket den här månaden :P

Idag fick jag mina visitkort, så Fanny, Anna, Karin, Sofia, Vickan mfl ska få en bunt kort.. Imorgon ska jag gå och trycka upp en banner, det blir nog grymt! :)

Nu ska jag fixa klart detta arbete så jag blir av med det! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan man inte få se en bild på din nya frilla...:-)

2011-06-22 @ 23:42:34 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Ida B

Bild vill vi ha, sen undrar jag. Vaddå karatefyllekväll? Får jag komma? :)

2011-06-23 @ 09:55:47
Postat av: sofia

härligt ja kommer in nästa vecka och hämtar några :)

2011-06-23 @ 11:13:37 / URL: http://millionbucks.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vilka fråga Ida!! Klart att du får komma ;)

2011-06-23 @ 13:49:43 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: