Löga

Ja, då var kicki solbränd, IGEN! :) Jag har lyckats få bort dom fina ränderna jag fick på strömsholmstävlingarna.. Sitter och funderar på vad man skulle ha gjort till middag, man blir ju aldrig hungrig när det är såhär varmt... Jag skulle vilja fara och träna också men palla i värmen?? neee....

Ikväll ska vi se water for elephants, jag tror den är riktigt bra... Var ju på bio igår och så X-men first class, men jag vet inte ja... Vi var så himla peppade jag och vic för vi trodde den ju skulle vara himla bra.. Men njaaa, den kändes lite löjlig och var inte alls så bra som vi hoppades på... Surt!

Det kommer en massa bra filmer på bio, så det kommer bli en riktigt bio sommar :) Harry potter kommer snart, den blir mäktig tror jag.. sen har vi transformers, hangover part II, twilight part I!!! Bara massa bra movies!!

Jag kanske har fått till så att ida och emil ska komma ner hit på midsommar. Jag hoppas då det iaf... SKulle vara sjukt roligt... ta en turkisk part II :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: