Lugn dag!

idag var det lugnare än igår.. Har inte haft en enda kund, men det är nog bra för mina små axlar så dom får återhämta sig lite :) Jag har fixat till mina naglar istället, så nu är dom gulglittriga med vita zebraränder, jag är rånöjd :)

Har slutat käka mina piller så nu rasar jag i vikt känns det som... Får se hur mycket som försvinner, blir det för mycket så får jag börja käka igen... det är ju så jäääkla jobbigt bara... har ju ingen våg hemma, men det syns i spegeln och känns... lite wierd...

Ska ta och se slutet på narnia prince caspian, senär det middag och sen får jag se om jag orkar träna ikväll... är ganska slut på, plus att det kan vara skönt att vara hemma en kväll och bara göra ingenting... :)

see yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: