Uteliv!

Jag har haft en riktigt bra helg! I fredags så satt vi i vasaparken och åt sushi och drack vin, och sen avslutades kvällen på varda där vi beställde in sommarfina drinkar :) GOTT! Sen lördagen så spelade vi kubb på innergården, norrland förlorade - västeråsarna vann :) sen fortsatte vi kvällen uppe hos mig, och slutade med att jag sara och vickan gick på cirkus och fortsatte drinka :)

Utelivet är ju såååå himla roligt! Jag skulle lätt kunna gå ut och sitta på en uteservering och bara dricka goda drinkar varje helg! Om det inte var så himla dyrt bara! Men kul, det är det!

Ikväll har jag varit på rocklunda och sprungit 5an med fanny och sebbe, benen gick tungt och så började jag känna av benhinnorna lite, så jag tog det lugnt. Men runt tog jag mig iaf, hade jag ätit lite bättre idag så kanske jag haft lite mer energi och kutat hele vägen....

Icepower är nog det bästa som finns just nu! Min högra axel är inte van att jobba med naglar varje dag. Jag måste verkligen gymma och träna upp ryggen annars kommer den pajja efter nån månad... Det gör ont längs hela skulderbladet, så imorgon ska jag försöka hinna dit...

Ska nog ta och knoppa, det är full rulle imorgon, från morgon till kväll.. Har bokat in tvättid från 7, det fanns ingen annan tid och jag kommer inte hem förrän sent imorgon.. Ska på äventyr vid 17,30, har jag tur så blir det en uppdatering på detta inom en snar framtid :) spännande!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: