Benny & Christina

Var det någon fler än jag som såg uppdrag granskning ikväll om plastikoperationer i polen??????

Jag blir så arg. Kräkfärdig. Det är nästan så jag börjar gråta när jag såg programmet, helst när man fick se hur Christina ser ut idag. Tänk, en ung snygg tjej och nu finns det bara en grönsak kvar! Fy fan det är så jävla hemskt! Och det är nästan ännu värre för hennes pojkvän som ska leva vidare. Han måste helt plötsligt skaffa ett nytt liv för hans gamla liv finns inte kvar. Alla drömmar och saker som dom skulle göra i framtiden. usch...

Jag ska helt klart aldrig lägga mig under kniven. never...



här kan ni läsa om det... http://www.dn.se/livsstil/reportage/brostoperationenstal-deras-liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: