Bra men dåligt...

Upptäckte eller snarare kom på för två dagar sedan att vi hade en inlämningsuppgift som skulle vara inne idag. Jag blir så arg på mig själv att jag alltid sparar saker till sista stund. Jag och skola = ingen bra kombo. Ge mig något praktiskt så gör jag det gladeligen istället.. Det är skönt att jag är utbildad och klart och vet vad jag vill göra, och att det snart kanske är på G. Jobbigt vore det annars... Men iaf, så blev det en tidig morgon och iväg till skolan och där har jag suttit med min inlämningsuppgift. Man blir så mycket mer effektiv om man sitter på skolan istället för hemma. Då segar man bara och hittar alltid andra saker att göra. Iaf, så gick det himla bra och jag skickade in det vid klockan tre, två timmar till godo :) pluspoäng! haha

Igårkväll var jag på coop för att köpa dammsugarpåsar. Har tidigare varit på hemköp, och ica men ingen av dom hade. Tror ni coop hade rätt sort? NEJ! Det är ju en djungel att hitta rätt dammsugarpåse. Ett jävla meck varje gång... Slutade med att jag ryckte åt mig universalpåsar och gick argt därfirån. Finns ju tusen olika sorter, hittar aldrig åt den man ska ha..... Har inte dammsugat på 2 veckor snart bara för att påsen är smockfull och detta problem med att hitta en ny. Och eftersom det är vår och ja, ni vet ju vad det är för väder, så kan ni ju gissa hur det ser ut här? Nästan ett grustag i hallen....

Men nu ska jag städa städa städa tills det glänser så man måste ha solbrillor för att se nåt....

Ha en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: