Gammal bild!

Jag är så dålig på att lägga upp bilder. Själv vill jag ha bilder då jag läser en blogg. Annars skiter jag i det, då blir det ointressant.. Jag ska nog bli bättre på det där med bilder. Det är ju så roligt att gå tillbaka å kolla :)

Måste ta mig till sthlm någon helg och hälsa på johanna.. Varför är man så dålig på sånt? Skärpning!

Är sjukt less på håret (igen) och funderar på om man ska göra något drastiskt (som vanligt), jag satsar ju just nu på långt, alltså allt jättelångt, men det är ju en bit kvar och håret växer ju inte snabbt... Men en del dagar är jag inne på page.. andra dagar är det lugg som gäller, men det ångrar man så fort... sen huxflux är det snagg på sidorna och långt på huvudet, men det tror jag inte jag passar i....

hittade iaf den här bilden då jag hade page..... hmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: