Håll käften!!!

Nä....nu är mitt tålamod slut! Jag var så himla trött igår, så när jag väl la mig i sängen för att sova så somnade jag på två sekunder tror jag. Vad tror ni händer sedan?? Jo, jag vaknar av att min granne (ni vet hon som är dum i huvudet!) står i trappuppgången och skriker samtidigt som hon ligger på ringklockan till deras lägenhet. Eftersom dörrarna i detta hus är lövtunna så hör man henne precis som om dörren vore öppen. Killen, eller jag tror det är en gubbe, i lägenheten öppnar ganska fort ändå som tur är, och jag tror då att problemet är över.. tror ni??

Hon är helt rabiat och skriker och gapar, hon skriker att det funkar inte längre och att hon inte behvöver hans pengar osv osv osv.. Jag hör hur saker flyger, en micro bland annat som hon sedan säger att hon förstörde bara för att det var hans. Under hela detta bråk så hör jag bara hennes galna röst, jag hör aldrig honom.. Jag tittar på klockan och den visar 3.24. Efter dom hållit på en timme, så blir det tyst en stund, men såklart är det inte slut, hon tog väl bara en paus eller nåt. Skriker och kastar grejjer en stund till, sen vet jag inte hur det fortsatte för jag la en kudde över örat och fokuserade helt på att somna...

Ni vet när man är sådär trött och somnar, sen är det något som väcker en så är det nästintill omöjligt att somna om. Sen hjälpde det ju inte att jag låg och blev flygförbannad.. Sen när man hör hur saker flyger så blir man ju stressad... Jag kände hur hjärtat slog i tvåhundra typ... Nä, jag ska ringa hyresvärden på måndag, det funkar inte att det är såhär varenda helg!

Vad tror ni jag vaknade av imorse då? Jo hennes jävla röst! Tack för den sovmorgonen!!


Kommentarer
Postat av: Gina

Men du skulle ju ha ringt polisen eller nåt! :O

2011-03-26 @ 11:14:27 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Du skulle ha ringt polisen eller kolla upp med hyresvärden om dom har något vaktbolag du kan ringa!! Tycker synd om dig. Man blir ju knäpp när man inte får sova.

2011-03-26 @ 11:27:17
Postat av: fanny

jag skulle ringt till polisen direkt!

2011-03-26 @ 16:08:44 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: