Lovely!

Jag vaknade upp imorse med solskenshumör! Måste ha sovit som en stock inatt! Fikade lite och sen pluggade jag in musik i öronen och tog en promenad runt cityringen. Det tar lagom lång tid runt för en promenad faktist. När jag kom hem så ringde jag vickan som var och städade ur gamla lägenheten, bestämde att jag skulle komma dit och äta lunch, så jag hämtade bara cykeln och så cyklade jag dit. Poppade MJ i lurarna och det är ju uppförs heeeela vägen, såklart trampade jag till musiken så det var reeeedigt jobbigt sista biten uppförs :) Men härligt! Då har vi bockat av dagens träning :) Underbart när det är så fint väder!

Om jag inte var så jäkla morgontrött så skulle det vara grymt bra att ta cityringen runt som morgonpromenad. För det är ju faktist himla härligt då man väl tagit sig ut..... faktist....

Efter lunchen så stannade jag kvar och hjälpte till att städa. Tomas mamma är också här och hjälper till, det går himla fort när man är 4 pers, smidigt och bra! Vi är himla nyttiga idag. Lilltyret är hos oss också, hon ska stanna tills på tisdag :) Betty är på strömsholm idag och imorgon, så imorgon blir det quality time med henne och magsnus... Det första frågan man alltid ställer numera är : Hur stor är magen? Hur känns det? Sparkar hon/han? Det är inte hur mår du? Något roligt som hänt? Utan allt fokus är på magen, haha :) Sist jag träffade henne hade hon ingen mage, bara jättebomber :P Nu borde det synas, hoppas att det sparkar också så kanske man får känna :) hihii

Nyduschad och rätt slut på, hungrig som en varg. Ska gå över till vickan och tomtom nu....
Have a nice daaay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: