MDH

Sitter på skolan och ska börja jobba nu. Idag är det deadline på vårt grupparbete så vi ska knyta ihop säcken som man så fint säger... Jag vill bli färdig fort för idag är det fint väder ute och jag är tränarsugen!!!

Jag har tenta nästa vecka, vilket innebär att jag måste plugga som en idiot. Jag FÅR inte ligga på latsidan.. Om jag tyckte att förra tentan var svår så vågar jag inte ens tänka på hur den här ska bli. Mycket mycket svårare..... buhu...

Längtar till jag ska göra nya naglar på Fanny, igår satt jag och surfade runt på massa olika sidor och letade inspiration. Innan jul så beställde jag hem lite grejjer på skoj, bland annat folie som man ska fästa på nageln med hjälp av lim. Fick det aldrig att fungera och jag tänkte faaan vilket lurendrejeri.. Men igår hittade jag en bra youtube video som visar hur man ska göra, och såklart har jag gjort helt fel.. Så nu är jag supertaggad på att prova på någon!! Det skulle vara grymt om man ska få till så att det ser ut som minx :)

Har suttit och funderat på manikyr också. Jag måste ju kunna göra en bra manikyr om jag ska starta salong. Vi gick igenom det på utbildningen men jag har aldrig gjort nån efter det.... Har suttit och kollat igenom gamla anteckningar sen utbildningen och så googlade jag och försökte hitta nån video på hur man bäst gör det... Egentligen måste jag nog bara fräscha upp minnet, så därför behöver jag öva på någon. Jag tror jag ska anlita vickan till försökskanin för det, och totto så man får testa på en kille också, för det är ju något annorlunda..

Satt och funderade på om jag ska ta med hela nagelverkstan hem till stensele på påsk, för jag vet ju att det finns några som är sugna.. eller har varit det iaf :) intresserade?? :)

Nä, nu ska jag sätta igång å jobba. Försöka lägga upp arbetet med grabbarna.....:)
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: