Mera naglar

Jag gillart! Jag har pysslat med vickans naglar ikväll, stackarns nagelband är inte att leka med. Tur hon har en lillasyster som är nagelproffs ;) Jag har aldrig blivit så nöjd med hennes naglar som nu, dom blev supersnygga! Det brukar alltid jävlas på nåt sätt, men idag gick det fint! Jag vill jobba med detta dagligen!!! Fatta hur roligt det är! Lovely! :D



Har beställt ett litet paket från hm med lite träningslinnen.. Väntar ivrigt på att det ska komma en avi.. Kanske imorrn el fredag.. men jag vill ha det nu nu nu... Hittat skitsnygga tights på stadium som jag vill ha också... Ska gå och köpa dom nästa gång det rullar in pengar... Det blir ju så mycket roligare att träna om man får ha fina träningskläder ;-)

Sen har jag klurat i flere dagar, eller rättare sagt sen mamma var här och vi färgade håret. Jag tror jag ska gå på lite mörkare ändå nästa gång.. Kanske tillochmed mörkblond? Så jag kommer min vanliga hårfärg närmast.. Vad tror ni? Att det ska vara ett sånt problem med hår... hur ska man se ut? vilken färg? frisyr? längd? lugg? rakt? lockigt? SUCK

nu ska jag googla frukostar, för det är minsann jag som ska ha bjudning på söndag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: