Mitt i veckan

Då var det onsdag, halva veckan har gått och snart är det helg igen :) Imorse hade jag ställt klockan på halv 8 och tänkte fara och träna, men jag var så himla trött så jag snoozade istället. Kände att jag verkligen ville sova :) Får fara senare efter skolan istället... Ingen löpning idag, idag ska jag köra gyym! Hoppas det inte så mycket folk bara...

Ska till skolan kl 11, om en timme alltså. Har just tryckt fika och snart ska jag gå och göra mig iordning.. Förresten, jag gjorde världens godaste pannkakor igår. Det var som godis!  muuuums

Fiberrika blåbärspannkakor
4 portioner

3 dl fullkorns dinkelmjöl
1 dl fiberhavregryn
½ tsk salt
½ dl krossade linfrön
8 dl lättmjölk
4 ägg
2 dl blåbär
smör till stekningen

Kanske inte ser så gott ut, men damit va gott det var!!! Jag tog hallon och blåbär istället för bara blåbär och så skippade jag keson för det hade jag inte hemma. Jag värmde istället bär i micron som jag åt till.. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: