Morgonnnnn

Efter helgen bravader med utelåsning och en massa annat, så är allt nu i sin ordning igen.. Nytt lås sitter i min dörr, och det lilla sjukeriet som jag trodde jag dragit på mig ihelgen var jag nog stark nog att hålla borta.. Heja immunförsvaret!! :)

igår tränade jag och vickan ben, så idag är dom möra och imorgon kommer det vara som värst som vanligt.. Har just kommit in från en morgonpromenad runt cityringen. Det är 5 plusgrader här så det är skönt att vara ute. Än en gång, älska våren!!

Pratad just med Steffe. Kom på att han åker till USA idag och blir borta i två månader och jag skulle ju komma ihåg att ringa innan han åkte... Som tur var så hade dom inte åkt än, utan satt på arlanda och väntade.. Jag skulle också vilja åka på roadtrip..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen skynda iväg till skolan och käka lunch med lilla Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: