nej, det är ingen vanlig dag....

...för det är kickis FÖDELSEDAG!!! :) Började morgonen med att äta frukost med anna och karin hemma hos anna. MUMS! Bra start på dagen, sen har jag provat mina kläder för kvällen, och allt funkar bra. Korsetten är tajt som fan, man kan lungt säga att magen dras då in. Löshåret är isatt, och nu ska jag sova en stund så jag orkar med kvällen. :)

Grattis världens bästa pappa på födelsedagen! Älskar dig! :)

Sen har vi en hel drös till som fyller år idag! 11 mars är ett populärt datum.. Så grattis till Karin på 23 års dagen, vi ska rocka ikväll!! :) Grattis till Emelie på 18-års dagen, nu får du äntligen komma in på krogen (lagligt iaf) :)


tack för kortet och presenten faster :)

Kommentarer
Postat av: kusin L

Många miljoner grattiskramar på din dag.

2011-03-11 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: