Nu så jäääääklar...

Igår packade jag ihop min träningsväska, svidade om till träningskläder och så hojjade jag iväg till björnövägen för att träna... allt kändes himla bra på cykelturen dit, kom fram och tog fram låset och låste cykeln, går 2 meter och inser precis då att jag glömt träningskortet hemma... Jag tänkte på det 10 sek innan jag tog på mig skorna och skulle gå ut, men sen försvann det. Så det var bara att låsa upp cykeln och ckla hem igen... Blev skitsur och tog en långdusch när jag komer hem istället. Så det blev helt enkelt ingen träning igår....

Har just kommit hem från e-tuna. Så jag tänkte att jag skulle byta om och göra ett nytt försök :) och INTE glömma kortet... Var så sjukt trött på föreläsningen, höll på somna helt ärligt.. Ögonlocken ville inte alls vara öppna... Käkade lunch med Anna och Karin en snabbis, sen tog jag bussen hem. Började läsa ur organisationsboken, men tröttheten kom som en våg så jag la bort boken och somnade på två röda vilket resulerade i att jag höll på missa att kliva av bussen.. :P Nyvaken och förvirrad tog jag iaf mig av bussen och så blev det en kort prommis i finvädret hem :)

Snart kan man ju börja springa ute :) wohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: