Regn

När ja cyklade till skolan imorse var det strålande sol, hur fint väder som helst.. Nu öser regnet ner, sjuuukt tråkigt! Efter lunchen på skolan så blev det friskis och träning. 5 km idag 31 min, plus gym.. Nu jädrar :)

Är helt slut på, det är så skönt att göra bort träningen efter lunch, då har man hela kvällen fritt sen. Imorgon ska jag köra ben med Fanny, jag kommer bli mosad som vanligt och inte kunna gå normalt på en vecka typ. :) kul!

Grattis till Dave som fyller 23 hela år idag, gammgubb! Ha en bra dag lillfis! :) Sjukt många som fyller år nu i mars, alla är vi midsommarsbarn, riktiga kärleksbarn - right? :)

Nu längtar jag till påsk, jag vill HEM hem hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: