Sushi lover!

Nu är det bra med gotteheter och snask och karameller... Jag åt sushi idag, det var andra gången den här veckan... Det är ju så gudomligt gott!! Tänk vad low man kan bli av att alla jävla pengar går åt till räkningar. Jag hatar det! Dom har smyghöjt min hyra med 300 kr också, bara det känns ju förjävligt... Tycker inte om månaderna då hemförsäkring, tv-licens och sånt bajs kommer, min snåla lilla stundentbudget tål inte riktigt sånt... Längtar till nästa månad... SUCK

Eftersom humöret varit lite low så har det drabbat träningen.. Ville bara ligga i soffan nu efter skolan och middagen, men vickan drog med mig på gymmet. Styketräning, det blev rygg idag. Så nu känns det lite bättre... Gillar inte när man är så trött att man bara vill ligga i soffan hela dagen, det är ju så sjukt tråkigt...

Nä slut på detta klagande. Nu ska jag glo på 2½ tills jag somnar. Känner lite röklukt osa fram, undra hur länge dom ska ignorera mig? Vi är inne på tredje veckan utan att något händer.. tänkte se hur länge det tar, eller om dom ens kommer lyfta ett finger innan jag måste ringer och påminna dom....... hmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: