unstoppable

dagen har varit riktigt lång idag. Men dock mycket intressant. :) Vårt PM blev till slut klart och ivägskickat, så nu behöver vi inte tänka så mycket mer på det. Kom hem först vid kvar i sju efter att ha uträttat ett ärende på stan :) Sen såg jag på facebook att karin och fanny skulle se film så jag bjöd in mig själv, haha :) Så det blev en svenssonmiddag innehållande nudlar och rostade mackor. mums! lr inte

Vi bestämde oss tillslut för att se unstoppable med denzel washington.. Riktigt bra film. Perfekt torsdagsmysfilm... Mer spontanfilmkvällar tycker jag!

Nu ramlar ögonlocken snart igen, ska lägga bort datorn och småglo på tv tills jag somnar.. Imorgon är jag LEDIG! städdag är inplanerat och om det är fint väder startar vi dagen med en prommis runt cityringen :)

btw. 
hemlängtan är nå oändligt stor just nu. take me home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: