Workout

Kom just hem från gymmet. Det blev 5km idag, på 34 min. :) Sjukt motvind då jag cyklade dit, jag svor och svor och svor, cykeln rullade nästan bakåt om jag inte trampade och tungt var det kan jag lova. Inte ens i nedförsbacken gick det lätt, jag tänkte att äntligen får jag rulla lite, men då tog det stopp, i NEDFÖRSBACKE... Jävla vind

Men då gick det betydligt lättare på hemvägen som tur var. Hade vinden vänt hade jag blivit riktigt förbannad och hivat cykeln och tagit bussen istället, haha... Ska hoppa in i duschen och sen får jag se vad jag hittar på.. Kanske man skulle gått en sväng på stan? får se får se... Måste iaf hämta ut min korsett som ligger på posten och väntar :)

Älskar att städa på torsdagar, för då har man det så skönt och fint på helgen. Inte behöver man tänka på att städa eller tvätta, allt är rent och man kan göra annat roligt istället :)

Igårkväll bakade jag och vicky brödet till smörgåstårtan, så idag ska vi göra fyllningen och imorgon är det vickypicks födelsedag!! Mums säger jag bara! :)

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: