Yess

Träningen avklarad för idag. Då var det bara att börja tagga till för träningen imorgon :) Det gick superbra idag.. Fick mjälthugg efter 2km, så jag sprang som jag hade skitit på mig ungefär, gjorde ont som satan, men det försvann efter typ 5 min... Förut brukade jag springa på typ 9km/h, max 10km/h och då tyckte jag det gick sååå himla fort och det var ju döjobbigt.. Nu springer jag på 11km/h och avslutar den sista kilometern på 12,5km/h.  Jag räknar dom sista metrarna för då är det jobbigt, men efteråt känns det skönt, då har man liksom tagit ut sig allt!

Hade tänkt köra lite gym också men det började va så mycket folk så jag ville inte stå och trängas där. Det är det som är bra med rocklunda, där är det stort och öppet om man jämför med björnövägen.. Det är så himla trångt! Så jag cyklade hem och så plågade jag lillmagen med 100situps och hälften så många armhävningar. SKÖNT! :)

Ska väl ta och röra ihop lite mat snart. Tror jag ska göra nå kyckling.. Är så dålig på recept. Någon som kan tipsa om bra och nyttiga recept?? dom välkomnas varmt.....fantasin flödar inte där :P

Vet ni vad det är ikväll på 5an???? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: