Ajajaj

Har nyss vaknat, nog är det åt som är fel för jag sover aldrig såhär länge. Jag brukar vakna innan klockan ringer kl 9.. Har såklart varit uppe några gånger inatt också :( Jag ska vara på skolan kl tolv, så jag ska gå görbi hemköp och köpa yoghurt, det är bra för magen och sen ska jag ha c-vitamin och lots and lots of vatten...

Tröttare än trött är jag, men det är väl bara å fixa till sig så man ser ut att vara iordning sen trampa iväg till skolan. Är inte alls pepp....

Ikväll ska Fanny ha kalas också, så jag och vickan ska såklart dit :) Annars blir det lugnt. För en gångs skulle ska jag inte ut och svira ihelgen, det känns som det har varit så alldeles för många helger i rad nu...

Nä, nu måste jag nog skynda mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: