Dancing on my own....

Håller på göra smaskens mat.. Magen står rakt ut så jag försöker hitta nyttiga recept och släpa mig till gymmet också förstås :) Igår blev det backträning med vickan. Kallt ute, men vi drog dit ändå.. Mördarbacken var HEMSK! Jag hade blodsmak i munnen och benen orkade knappt dom två sista vändorna uppför... Vi sprang tio ggr, och så 1,25 som uppvärmning då... Så jag var heelt slut igår. Benen är lite efter idag, men det är skönt :)

Morotsbiffar står på menyn idag och jag tror det blir gott :) Sen till björnövägen och dansa.. jag gillar dom passen, skulle förstås ha fått vara lite jobbigare, typ som träna i umeå, DÄR var det bra! :) Jag gillar att shaka ass! Såg att det var en ny ledare så jag hoppas hon har ett roligt pass med bra musik... Blir nog några km på löpbandet sen också...

Nu ska jag inta födan och kika på det senaste gossip avsnittet!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: