Friskis och Svettis

Jag saknar Träna i umeå. Friskis är väl bra, men jag gillar inte upplägget i passen. Jag vill svettas och bli blå i ansiktet typ, på friskis är det ganska medelmåttigt.. Tråkigt tycker jag.. Jag har tre månader kvar där, sen blir det nog kort på Njoy. Les mills pass är något jag saknar verkligen! Dock så har dom inte bodyjam, eller bodyattack som jag förstått.. Det är typ dom roligaste passen.. Boxning har dom, så DET ska bli kul! Vickan, Angelica och Sara träna på Njoy också så då har man några att boxas med :)

AHHHH, jag längtar!!

Tror förresten jag åkt på nån slags urinvägsinfektion.. it sucks! Pissnödig 24/7, jobbigt som fan! Har haft så här en gång tidigare, då slutade det med njursten, och DET vill jag inte ha igen. Pain, ren och skär pain....


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar också träna!

2011-05-12 @ 23:05:19 / URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Drick kvinna drick!!! Urinvägsinfektion är ju det värsta som finns. Drick som du aldrig druckit förrut, drick tranbärsjuice, c-vitamin och vatten i massor. Jag håller mina tummar att det inte slutar som förr.

2011-05-13 @ 08:35:17 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: