Less!

Det snöar ute......... jag ska på skolan nu klockan ett och jag VILL inte gå ut... aldrig har jag varit så otaggad på att lämna denna lgh... USCH!

Har segat hela morgonen. Det såna här dagar som man bara vill dra ett streck över för man känner sig så himla onyttig.. jag kunde ha städa nu på morgonen, eller tvättat, men icke att jag gjorde det... Jag har tittat på gårdagens bigbrother och sen bara surfat runt och tittat på nagelbilder... inte alls särskilt nyttig :P

Intervaller i uppförsbacke ikväll känns inte särskilt lockande just nu när vädret är som det är, får väl se om det kanske blir inomhuspass istället. Får väl höra vad vickan säger, och hoppas på att vädret klarar upp...

Eftersom jag åt frukost vid elva typ så är jag ju inte hungrig nu heller, det innebär att jag inte kommer äta nåt innan vi ska träna = tom mage... Får kanske lösa det med en macka på skolan, kanske inte det bästa men bättre än ingenting? Är sugen på godis HELA tiden. Inte kul

Nä, om man ska lyfta på röven och gör sig iordning för skolan då...  hare heeej

Ja bju på en bild på jag och Ida på tärnasjön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: