Lögarängen!

idag cyklade jag och vic till löga och tänkte äta en glass i solen.. Varmt som fan är det, bara lite luftkallt, det är lite synd! Vickan råkade stå i fel kö för glassen så det blev pastasallad istället, och det var nog den godaste salladen jag någonsin ätit! MUMS! Så vi ska åka dit när mamma och pappa är här, mysa i solen! :)

Har just avslutat en timmes samtal med Linn. Vi kan prata om mycket vi :) Det saknar jag med umeå, alla fina vänner! Visst har jag många nya fina här också, men jag saknar dom andra asmycket också! Tänk om man fick samla alla på ett och samma ställe. Ihelgen ska jag träffa allihopa, jag LÄNGTAR!

Jag är sugen på scones, men jag har ingen ost! Jordgubbar och glass skulle också sitta fint.. Tror jag har skorpor i skafferiet, får väl ta det och låtsas som det är varma nybakta scones :)

Jäklart vad jag ska springa min gamla runda nu när jag kommer till umeå :) löp löp löööööp... Jag får nog med mig vakthunden också tror jag! Tänk om jag kunde få hitta en sån runda här i v-ås.

Nä, nu ska jag mysa ner mig i sängen med Eddie! Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: