Min lärare!

Vilken luring att min lärare skrev tack till kommentar jag la av till henne. :P haha, dagens bästa! Som jag har skrattat åt det. :-D

Idag är en riktigt bra dag. Möte imorse med arbetsförmedlingen och jag gick lycklig därifrån, det händer väl inte ofta. Har en riktigt bra handläggare, hur ofta händer det? Magontan som jag haft i några dagar nu har släppt det mesta, det är ju inte klubbat än, men jag har fått muntligt besked, men man ska väl inte ropa hej förrän man är över bäcken?
Men lycklig är jag idag! :)

Nu sitter jag på skolan med Anna, vi försöker göra något åt vårt grupparbete. Framstegen är inte så stora, men vi sitter här iaf, det räknas ju :)

Jobba vidare nu, var bara tvungen skriva av mig lite av min lycka. Världens bästa föräldrar som ställer upp JÄMT också :) Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: