Oplanerat

Första helgen på länge som det inte finns någon direkt plan... Jag är halv seg, sov till tolv idag också, hade lätt kunnat sova längre, men jag kände att det tog emot att sova bort hela dagen, mådde redan lite illa över att halva dagen var borta.... Har inge fika i kylen, inte vickan heller så det blev frukost/lunch på kalles, sen blev vi så sugna på mjukglass så vi köpte sommarens första :) Smarrigt!!

Efter det så har vi bara legat i soffan, har sett ikapp bigbrother avsnitten jag missat nu i två dagar. Jag gillar benny hill tävlingen, sjuuukt roligt :) Och så hoppas jag gurkan kan åka ut, han snackar bara skit och är bar störd hela tiden! Tyvärr så tror jag han har för många tittare som röstar på honom, men hoppas kan man ju alltid göra!

Snart blir det middag sen ska vi se eurovision och äta chips.. Min njure har sagt ifrån sig alkoholen, kanske inte helt ok att dricka varje helg.. Har med tottos hjälp lokaliserat vart njuren sitter och med det kom jag ihåg att jag hade sjukt ont i sidan i lördags, så där bottnade det problemet. Jag trodde jag hade sträckt mig i sidan, men tydligen inte :P

Då hoppas vi på SAADE ikväll då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: