rosa godis naglar..

idag har jag gjort naglar på Ida :) Jag har lyckats få till alla dom senaste naglarna himla bra, jag är himla nöjd och likaså ägarna till nailsen.. och det är ju tur, annat vore inte skoj :P

Har shoppat en himla fin klänning idag, har spanat på den länge men tyckt att den är för dyr då jag knappt använder cocktailklänningar så ofta.. Men nu var den rea på så den kostade bara 100 riksdaler, mycket lagom tyckte jag :) En fin skjorta fick också hänga med som jag spanat in länge, och som tagit slut i v-ås.. FYND alltså!

Jag och Linnea for och köpte jordgubbar och glass tidigare ikväll, såå himla gott! En ananas köpte vi också, jag älskar färsk frukt! MmmMmm...

Imorgon blir det häng på ängarna med stevie, sen grillfest hos from&carstedt :) Det blir naaajs..
natti natti på er, hejs

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gott gott gott...:-)

2011-05-27 @ 07:54:42 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: