summering

Dagen har motvilligt spenderats i skolan. Varenda minut av tiden ville jag ut i solen. Inte ett moln på himlen och en stor fet sol, typ 20 grader varmt! Inte kul... Klockan tre blev vi färdiga i skolan, då gick det fort hem kan jag lova, snabbt bytte jag om och typ kvar över tre låg jag med vickan på gräsmattan utanför deras lgh... Skönt! Imorgon har jag möte med skatteverket kl nio på morgonen, sen hade jag tänkt vara ute i solen hela dagen, det ska vara 24 grader varmt. ME LIKE! :)

Och om jag ska summera helgen, så blev det precis så roligt som jag visste det skulle bli. Faktist ännu roligare... Vi har skrattat, skrattat och skrattat.. Lördagen blev det grillfest i värmen, vid nio blev det lite kallt så då fortsatte parteyt inomhus där min och fridas roliga drinklek började.... Sen blev det såklart BMB och vi dansade så taket lyfte, norrlandstjejerna är inte rumsrena tillsammans alltså.. :P Men kul hade vi, nå jävulskt! En krossad fot och 5 söndeskrikna halsar, men de vare värt....

Söndagen börjades med kosläpp. Slitna som få väntade vi på att få se helt rabiata kor studsa ut i laggårn, till våran besvikelse så hoppsade dom litegrann och sen ville dom in igen. Lite överskattat, men dom bjöd på fika :) så vi fick en fet kanelbulle och kall mjölk och det satt fint ska ni veta.. Och det var skönt att åka ut dit, istället för att ligga hemma i soffan och inandas alla bakisångor. Efter kolsäppet blev nästa stopp bakispizza. Gott!

Sen flöt dagen på med twilight maraton, film1 film2 film3 avverkades. Ah, nu vill vi se breaking dawn!! Perfekt avslut på en perfekt helg! Tack till alla inblandade, ses igen till storumandagarna! :) 

"tonight i'm fucking you" och "vill du ligga med mig då"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: