Vårrus!

Trodde jag skulle få en riktigt dålig tid men jag kämpade och tjurade igenom hela loppet spingandes :) Tiden stannade på 28 minuter, jag är rånöjd! Har inte sprungit på över 1 månad, säkert mer, så 28 min känns riktigt bra! Just efter målgången och när jag saktat ner så känner jag hur det stramar på baksida höger lår. Försökte stretcha ut allt, men det känns lite fortfarande. Tror jag sträckte mig lite eller så krampade muskeln typ :P

Nu är jag så sjukt trött så jag ska krypa isäng! Härligt att ha sprungit ikväll iaf :)


Kommentarer
Postat av: Gina

Bra jobbat Kicki! Hur bra som helst ju! :)

2011-05-18 @ 18:42:20 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Superduper!

2011-05-18 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: